GE√ŹNTERESSEERD? MELD JE NU AAN VOOR DE INTAKEPROCEDURE

De intakeprocedure verloopt als volgt:

1. De ontwerper upload voor 14 januari de gevraagde gegevens op de website van Smart Design to Market. Als het profiel volledig is ingevuld krijgt de intakecommissie van Smart Design to Market hierover bericht. Eerder wordt het profiel niet beoordeeld.
3. De ontwerper wordt uitgenodigd voor een intakegesprek om nader kennis te maken, de ontwikkelvraag van de ontwerper aan te scherpen, het traject uit te lijnen en het bij behorende commitment te bespreken.
4. De ontwerper bevestigt per mail -binnen vier dagen na het intake gesprek- de wens tot deelname of meldt dat hij of zij van deelname afziet.
5. De ontwerper ontvangt binnen 7 dagen, per mail, de beslissing van SDtM over zijn of haar toelating* of afwijzing**.

* Bij toelating: voorafgaand aan de eerste bijeenkomst ondertekenen SDtM en de ontwerper de deelnemers overeenkomst.‚Ä®
**Bij afwijzing: de ontwerper kan binnen 2 weken na ontvangst van de beslissing schriftelijk bezwaar maken. Dit wordt in de eerstvolgende adviesgroep vergadering beoordeeld.

NOG VRAGEN?

Stuur een mail naar: sdtm@smartdesigntomarket.nl, of bel Jos Hardeman op 06 41051186

Registreren als ontwerper

Terug naar inloggen.
Registreren als netwerkpartner.